TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYON DUYURUSU
HATİCE TURAN ANAOKULU 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU DUYURUSU
Hatice Turan Anaokulu “Taşımacıyı Tespit Komisyonunca” 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Sandıklı ilçesi merkezinden gelen öğrencilerimizi taşımak üzere öğrenci taşıma işini yapacak firmanın tespiti yapılacaktır. Şartname koşullarını yerine getiren iştirakçiler Kapalı Zarf Usulü tekliflerini “Taşımacıyı Tespit Komisyonuna “06.09.2024 Cuma günü saat 12.00’a kadar teslim edeceklerdir. İlgililere duyurulur.
29.08.2024
Selçuk ALTINTAŞ
Taşımacıyı Tespit Komisyonu Başkanı
AÇIKLAMALAR
1-Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeleri- şunlardır:
a-) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
b-) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c-) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve / veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
ç-) Taşımayı gerekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişi adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
d-) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
e-) Tahdit ve /veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
f-)Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
g-)Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
ğ-) Sabıka Kayıt Belgeleri
2- Evrakların Komisyona Teslimi
(1) İstekliler 06.09.2024 Cuma günü saat 12.00’a kadar servis taşıma işi için istenilen evrakları komisyona tutanakla teslim eder.
(2) Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.